Livechat w sklepie Shopify
Jak zainstalować callback w sklepie Shopify?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

Po zalogowaniu na swoje konto w Shopify w zakładce Home wybierz Customize theme.

Następnie wybieramy z menu akcji Edit code.

W menu po lewej stronie odszukujemy dział Sections, a w nim plik header.liquid.

Po kliknięciu w powyższy plik pojawi się kod sklepu, do którego należy dodać czat. Miejsce dodania odnajdujemy klikając w dowolnym miejscu na kod, a następnie na klawiaturze wciskając CTRL + F. W okienku wyszukiwania należy wpisać
Kopiujemy poniższy kod czatu i wklejamy go zaraz pod linią
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.