Wtyczka live chat-u dla OpenCart
Jak zainstalować livechat w OpenCart?
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego, z menu wybieramy pozycję Extensions, a następnie Extension Installer. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, musimy wgrać plik pluginu czater.ocmod.zip. Klikamy na przycisk Upload, wybieramy plik z dysku i wgrywamy wtyczkę.
Pobierz wtyczkę dla OpenCart 2.3.0.2
Następnie przechodzimy do sekcji Modules i na liście dostępnych modułów, przy Czaterze klikamy na symbol +, co spowoduje zainstalowanie czatu. Po pojawieniu się komunikatu o pomyślnej instalacji, niebieskim klawiszem obok + przechodzimy do ustawień modułu.
Tutaj, w odpowiedniej pozycji wklejamy wklejamy nasz skrypt czatu pobrany z czatera, przełączmy status na aktywny i zaznaczamy opcje automatycznego wypełniania loginu i adresu e-mail.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.chater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Kolejnym krokiem jest ustawienie na jakich podstronach czat ma być widoczny. W tym celu najpierw przechodzimy do ustawień systemu i wyglądu (System -> Design -> Layouts). Tutaj pojawi nam się lista podstron. Przy pomocy niebieskiego klawisza przy każdej z nich musimy przejść do edycji.
W edycji konkretnej podstrony, z listy modułów wybieramy moduł o nazwie Czater i zaznaczamy, że ma się wyświetlać w pozycji Content Bottom.
Po wykonaniu tych czynności, czat powinien wyświetlać się już na naszej stronie.